HÍREK

HÍREK-INFORMÁCIÓK
HCK 2014/9. futam összefoglaló – Battaring rev.

HCK 2014/9. futam összefoglaló – Battaring rev.

Augusztus utolsó hétvégéjén a Százhalombattai ipari parkba látogatott a HCK mezőnye. Kellemes időjárás, jó hangulat és megannyi izgalmas futam várt a versenyzőkre szombaton. Ezúttal pedig visszafele gurultak a pilóták a battaringi aszfaltcsíkon. Nézzük mi is történt a Hobby Cart Kupa 9. fordulóján.


Lány kategória

lanyAz időmérő edzésen Bencze Tünde bizonyult a leggyorsabbnak őt követte a Lotus Ladies kiválósága György Anett. A 2. sorból pedig Deák Gyöngyvér és Vanyova Veronika várhatta a rajt jelet. Sajnos erre a versenyhétvégére csak 6 hölgy induló adta le a nevezését. A rajt mondhatni sima volt, Tünde és Anett szépen eljöttek az élen. Veronika viszont azonnal megpróbálta kihasználni a lehetőséget és megelőzni Gyöngyvért, ami végül nem sikerült és visszasorolt mögé. Így viszont Anett mögött azonnal egy kisebb szakadék keletkezett emiatt nem nagyon kellett hátra nézegetnie a verseny végéig. Csak előre kellett néznie és arra koncentrálni hogy utolérje Bencze Tündit az élen. Fél távhoz érve Gyöngyvér letudta magáról szakítani Veronikát így egy kicsit feltudott lélegezni és a saját íveire koncentrálni. pár körre rá a 6. helyen haladó Márta Cintia egy sikertelen előzési kísérlet után a bokszutca falába kötött ki. Szerencsére egy karcolás nélkül úszta meg az esetet. A futam hajrájához közeledve összeállt a Deák-Vanyova-Bíró hármas, de a leintésig a sorrend nem változott és Bencze Tünde magabiztos versenyzéssel megnyerte a futamot, György Anett a 2. helyen ért célba, míg Deák Gyöngyvér a 3. helyre hozta be a 10-es gépet amivel ő futotta meg a verseny leggyorsabb körét. Ideje: 27,568. A 4. helyen Vanyova Veronika, az 5. helyen Bíró Zsóka, míg a 6. helyen Márta Cintia ért célba.

Nyilatkozatok

Bencze Tünde (1. hely):

„Batta eddig nem tartozott a kedvenc pályáim közé, de ebben az évben ez valahogy megváltozott.

Az időmérőt ellazáztam, valahogy nem görcsöltem rá, hogy nekem nagyon jó időt kell futnom. Ennek ellenére, vagy inkább pont ezért mégis meglett a pole. A rajt után sikerült ellógni, így csak magamra és a gépre koncentrálva futottam a köröket. A verseny vége felé már jó volt látni a táblákat, hogy már csak 5-3-1 kör van hátra. Kockás zászló és vége is. Győzelem.

Gratulálok a többieknek, ők nagy csatákat vívtak egymással ismét.”

Deák Gyöngyvér (3. hely):

„ Ismét verseny, ismét jó idő, ismét Battaring, kell ennél több?! Nekem kell!! Számomra nincs versenyhétvége a csapatom, a Molnar Racing Team nélkül.

Legutóbb épp Százhalombattán sikerült dobogóra állnom, vártam, hogy visszatérjünk erre a pályára. Kíváncsi voltam, milyen lesz a pálya fordított irányban. Az edzések alatt egész hamar ráéreztem, de tudtam, hogy nagyon fontos lesz jó időmérőt futni, mert a normál irányhoz képest itt nehezebb előzni. Az időmérőn sajnos nem sikerült kihoznom a maximumot az 5 körből, picivel elmaradtam az edzésen futott legjobb időmtől, az a kis plusz kellett volna a 2.rajthelyhez, de így is a 3. rajthelyet sikerült megszerezni.

A rajthoz felállva az volt a célom, hogy minél hamarabb megelőzzem az előlem rajtoló Anettet, de a rajtot követő első 5 köröm elég kemény csatázásban zajlott. Veronika a határokat feszegetve támadott, ezalatt Anett elég biztonságos távolságba tudhatta magát tőlünk. Veronika egyszer be is fért mellém a híd előtti egyenesben, egymás mellett haladva érkeztünk meg a hídra, onnan lefele viszont enyém volt az ív, így megtartottam a pozíciómat. Ezután hátra pillantva láttam, hogy Zsóka komolyan támadja Veronikát, védekeznie kell, én pedig megléphetek előle. Szépen dolgoztam ki az előnyömet vele szemben, illetve dolgoztam le a hátrányomat Anetthez képest. Emellett engem illet a verseny leggyorsabb köre is. Nem sokkal Anett mögött haladtam át a célvonalon a 3.helyen. Kár, hogy nem volt még plusz 5 kör…

Összességében egy jó nap volt, nagyon megszerettem a Battaringi pályát, várom hogy jövőre újra itt versenyezzünk.”


Light kategória

lightA Light kategóriában időmérő edzésén a tavalyi év bajnoka Schmickl Balázs szerezte meg az 1. helyet Lutz Barnabás és Nagy Marci előtt. A rajt után Balázs máris elnyúlt az élen, őt követte Lutz Barna és Nagy Marci. A 4. helyen Keceli Tivadar kényszerült védekező íveket használni hiszen Szabó Boldizsár folyamatosan centikre gokartozott tőle. Míg az élen Balázs és Barna között állandósulni látszott a különbség, Nagy Marcit a 3. helyen utol érte a Keceli Tivadar által vezetett boj. Szabó Boldizsár próbálta megelőzni a hídról lefelé Keceli Tivadar de egy kicsit nagyobb volt a lendület a kelleténél és túlcsúszott aminek a kör végére az eredménye az lett hogy vesztett vele két pozíciót is. Joó Botond viszont a legjobbkor volt jó helyen hiszen nem csak Boldizsár de Tivadar mellett is eltudott menni. A futam vége felé Tivadar előzte meg Joó Botondot ami a 4. helyet jelentette számára. A versenyt végül megnyerte a magabiztosan vezető Schmickl Balázs. Második helyen Balázs mögött Lutz Barnabás és a 3. helyen Nagy Marcit intették le. Keceli Tivadar és Joó Botond előzését végül szabálytalannak nyilvánították a versenybírók aminek köszönhetően a 4. helyet Papp Dávid Róbert örökölte meg. Így Tivadar lett az 5. Boldizsár a 6., és Boti a 7., míg Kovács Bence a 8. helyen ért célba. A pole, és a futamgyőzelem mellett megfutotta Schmickl Balázs a verseny leggyorsabb körét, ideje: 27,260.

Nyilatkozatok

Schmickl Balázs (1. hely):

„Sok szabadedzéssel készültem a futamra, mégis sikerült olyan géppel futnunk az időmérőt, amivel előtte nem köröztem. Szerencsére jól ráéreztem a gokartra és megszereztem a pole-t. A rajtot követően próbáltam erőltetni az ellépést Barnitól, aminek a következtében a hátsó visszafordító kijáratánál elvesztettem a gép hátulját. Megúsztam a dolgot, de Barni még közelebb került hozzám. Azután a futam második felétől lassan sikerült egy megnyugtató előnyt kiépítve megnyerni a versenyt.

A finishez közeledve röviden a bajnokságról: A tabellára pillantva Boti és köztem lévő párharc egy csalóka látszat,a versenyek nem erről szólnak – nagyon erős az idei mezőny, minden futamon 6-7 pilóta esélyes a pole-ra és győzelemre. Egy komolyabb hiba és még a dobogónak is messziről lehet integetni. Sajnos olyan pályák jönnek, ahol még nem nyertem vagy nem kedvelem, de amíg matematikai esélyem van, küzdeni fogok a címvédésért. Gratulálok a többieknek, találkozunk újra a Hungaroringen!”


I.kategória

egyesAz időmérő edzésen a leggyorsabbnak Krémer Márk bizonyult, őt követte a Hungaroring Kart Center kiválósága Kurfis Gergő. A 3. helyet pedig Sebestyén Róbertnek sikerült megkaparintania. Mellőle a 2. sorból a 4. helyről a fiatal Papp Dávid Róbert rajtolhatott. A tabellát vezető Csernik-Kacskovics páros csak az 5. és 6. helyre kvalifikálták magukat. A rajtnál Kacskovics próbálta rögtön megelőzni Cserniket, de a próbálkozása sikertelennek bizonyult így máris kicsit leszakadt Csabától. Az 1. kör végére Hajdú Ottó előzte Berényi Ádámot aki ezzel feljött a 8. helyre. Rögtön az első körökben Sebestyén Robi veszített két helyet. Először Papp Dávid Róbert majd Csernik Csaba ment el mellette. Kacskovics Krisztiánt pedig Raffay Kristóf előzte és jött fel a 6. helyre. A 10. helyen gokartozó Hajdú Ottó pár kör után kiállt a bokszba és feladni kényszerült a versenyt. Nem kellett sokat várni a következő előzésig. Papp Dávid Róbert jobban tudott kigyorsítani a célegyenes végi visszafordítóban így Kurfis Gergő mellé tudott kerülni majd a következő kanyarban már meg is előzte őt. Szorosan követte Dávidot Csernik Csaba, aki szintén rést talált Kurfis mellett. A hátsó régióban pedig Sebestyén Robi esett egyre hátrébb. Berényi Ádám szintén a célegyenes végi visszafordítóban bujt be mellé és előzte meg. Fél távnál Kacskovics Krisztián előzte meg Raffay Kristófot, aki nem tudta már a hídról lefelé bevenni a kanyart és a falba állt. Szerencsére egy karcolás nélkül úszta meg az esetet. A versenybírók azonnal félbeszakították a versenyt és miután kiszabadították Kristóf gépét a gumifal alól újra indították a versenyt Kacskovics nélkül, aki kiállt és feladta a futamot. Az újraindítás után a Hange Laci előzte meg Sebestyén Robit, de pár kör múlva Robi vissza is vette a helyét. A verseny utolsó előzését pedig Berényi Ádám hajtotta végre aki Kurfis Gergőt előzte, feljőve ezzel a 4. helyre. A leintésig pedig már nem változott a sorrend. Krémer Márk megnyerte Papp Dávid Róbert és Csernik Csaba előtt. Berényi Ádám szépet gokartozva a 8. helyről a 4. helyig jött fel. A további sorrend: 5. Kurfis Gergő, 6. Sebestyén Róbert, 7. Hange László, 8. Raffay Kristóf, 9. Kacskovics Krisztián és a 10. helyen Hajdú Ottó ért célba. A verseny leggyorsabb körét pedig Csernik Csaba gokartozta, ideje: 27,703.

Nyilatkozatok

Csernik Csaba (3. hely):

„Az 5.helyre sikerült kvalizni magam az időmérőn. A rajt utáni csetepatékat megfigyelőként követtem, kettőt pedig ki is tudtam használni. Elsőre PDR bújt be S.Robi mellé aki emiatt az alagút utáni jobbosban lecsúszott az ívről és megtudtam előzni. Nem sokkal később ugyanabban a kanyarban Gergőt is sikerült megelőznünk. Ezzel a 3. helyre jöttem fel. Ezután támadást már nem tudtam indítani PDR ellen mert egyenesekben esélyem nem volt tartani vele a tempót. Gratula Márknak és PDR-nek.”


II.kategória

kettesEbben az évben először a pole pozíciót megszerezte Cziranku Dani, úgy látszik beérett a kemény munka. 2. helyről indulhatott Csernik Csaba és a 3. helyről pedig Kacskovics Krisztián. A rajtnál probléma nélkül jött el a mezőny és egészen az 5-6. körig nem is történ előzés. Halász Péter törte meg a csendet és lépett előre 1 pozíciót, Klenovszki Andást megelőzve. Majd pár kör múlva ismét láthattunk előzéseket. Először Kacskovics Krisztián vette át a 2. helyet Csernik Csabától, majd ugyan ebben a körben Halász Péter előzte meg Diószegi Szabolcsot és jött fel a 7. helyre. Ismételten Halász Péter volt a került a középpontba, amikor előre ugrott még egy pozíciót Horváth Norbit megelőzve. Ugyan ebben a körben Cziranku Dani védelme adta fel a küzdelmet és tudott elmenni mellette Kacskovics Krisztián. Majd 1 körrel később Diószegi Szabolcs előzte meg Horváth Norbit aki ezzel már a 8. helyre csúszott hátra. Pér körrel később Cziranku Danit előzte meg Csernik Csaba aki így ezzel a 2. helyre jött fel. Alig volt hátra 6-7 kör amikor Neuert Norbi megelőzte Klenovszkit és feljött ezzel a 9. helyre. A futam utolsó előzését Csernik Csaba mutatta be akinek 25 pontot ért ez az előzése hiszen az élen Kacskovics Krisztiánt utasította maga mögé. Ettől kezdve pedig a maradék pár kört már helycsere nélkül teljesítették a pilóták és Csernik Csaba megnyerte a futamot. Őt követte Kacskovics Krisztián és a 3. helyen ért végül célba Cziranku Dani akinek ez idei évi első dobogója. A további sorrend: 4. Fehér Tamás, 5. Virágh Péter, 6. Halász Péter, 7. Diószegi Szabolcs, 8. Horváth Norbert, 9. Neudert Norbert, 10. Klenovszki András, 11. Hajdú Ottó és 12. helyen ért célba Kovács Gergely. A futam leggyorsabb köre pedig a 10-es gépet hajtó Kacskovics Krisztián neve mellé fűződik, ideje: 27,491.

Nyilatkozatok

Csernik Csaba (1. hely):

„Az időmérőm jól sikerült, a 2. helyről várhattam a rajtot. Az első körökben Krisztiánra kellett figyelnem, ezért Danitól kicsit leszakadtunk. Sikerült egy minimal előnyt ki autózni Krisztiánnal szemben, pár tiszta kör után megérkeztünk Danira. Az első támadásnál én húztam a rövidebbet az alagút előtti lassítóban előzés helyett egy pozíciót vesztettem. Pár körrel később a hídról lefelé jövet Krisz és Dani összeakadtak, ezt kihasználva feljöttem a 2.helyre Danit megelőzve. Fokozatosan jöttem fel Kriszre, a vége előtt 6 körrel pedig sikerült megelőznöm. Gratulálok Krisznek, és Daninak az első dobogóhoz.”

Cziranku Dániel (3. hely):

„Minden szemszögből az eddigi legerősebb hétvégét sikerült zárni az idei második Százhalombattai eseményen. Egyéni rekordot döntöttem a péntektől vasárnapig lefutott kilométerek tekintetében, illetve sikerült az eddigi legjobb eredményemet elérni mind kvalin, mind pedig a versenyen. Maga a pálya az általam kedvelt helyszínek közé tartozik, és bár itt-ott kicsit szűk tud lenni alkalom adtán, de a tempó és a szintkülönbségek minden bosszúságért kárpótolnak. A kvalifikáció nem is sikerülhetett volna jobban, hogy őszinte legyek meglepetésként ért a sorrend látványa amikor a mérlegelés után visszatértem a versenyirodába. Éreztem hogy sikerült egy magamhoz képest nagyon kerek kört futni, de első szezonom révén, illetve abból kifolyólag hogy szinte semmilyen vezetési tapasztalatom nem volt mielőtt a bajnokságban gokartozni kezdtem, nem mertem nagy elvárásokat támasztani magam felé, vagy irreális eredményekben reménykedni. Szerencsére a mérhetetlenül sok gyakorlás meghozta az eredményét és az utóbbi versenyeken már csak az időmérő választott el a mezőny első felétől. Remélem ezt a korlátot a továbbiakban nem kell még egyszer megmásznom és megtarthatom az itt elkapott lendületet! Ezek után már semmi sem ronthatta el a kedvem, még az sem hogy a sorsoláson az egyik lustább gokartot húztam, így szinte biztos volt hogy a súlycsoport két legjobb támadója ellen kell majd végig védekezve küzdenem a győzelemért. A verseny első felében megpróbáltam elszakadni az üldözőktől, sajnos nem sok sikerrel, Csabi már a verseny feléhez közeledve ostrom alá vehetett. Sokat nem is kellett várni az első manőverre, a célegyenesre ráfordító kanyarban sikerült mellém keverednie, ám ezúttal a célegyenes utáni sikán megmentett. Csaba és Krisztián helyet cseréltek amíg én fellélegezhettem egy pillanatra, de ismét a vártnál hamarabb, villámgyors tempóval érkezett meg rám az üldöző páros. a verseny második felében Krisztián helyezhetett támadás alá, aki egy hibámat kihasználva a fent említett kanyarban az elődjéhez hasonlóan került mellém, viszont ezúttal én húztam a rövidebbet és a híd alatt adtam a gumifalnak egy romantikus puszit. Szerencsére nem kellettem annyira hogy ott maradjak, és az esethez képest minimális lendület veszteséggel vettem Kacskovics urat üldözőbe. A következő kanyarban egy agresszív mozdulattal belső ívre tudtam erőltetni a gépet, így szinte kézen fogva egymás mellett értük fel a híd tetejére. A lefelé vezető úton sajnos hasonlóan a híd alatti randevúmhoz, ismét elfogyott előttem az út és ez megpecsételte a Krisztiánnal vívott csatánk kimenetelét. Ha ez nem lenne elég, ezt az esetet kihasználva Csabi is el tudott menni mellettem, így egy kis civakodás meg néhány pofon után a harmadik helyen találtam magam. A mögöttünk jövők nagyon leszakadtak tőlünk, így szerencsére a verseny utolsó felében az elvesztett pozíciók visszaszerzésére koncentrálhattam. A győzelemért egészen a verseny végéig megállás nélkül dúlt a harc, ennek köszönhetően akadt még egy lövésem hogy a második helyet visszaszerezzem Krisztől, de sajnos ezt nem sikerült kihasználni. Ha valamikor, hát most jól jött volna még néhány plusz kör! Hálás köszönet a szervezőknek a sok segítségért és a lehetőségért, illetve gratulálok Csernik Csabinak a győzelemhez, Kacskovics Krisznek pedig a második helyhez! Hungaroringen ugyaninnen folytatjuk!”


III.kategória

harmasEbben a szezonban a hármas kategória vonultatja fel futamról futamra a legnépesebb mezőnyt. A Battaringi hétvégére 19 pilóta adta le a nevezését. Közülük a leggyorsabbnak az időmérőn Gulyás László bizonyult őt követte a tabella 2. Nagy Koppány és a folyamatosan fejlődő és egyre jobb formát mutató Lantosi Dániel. Érdekesség hogy a tabellát vezető Virágh László csak a 9. helyre kvalifikálta magát. Miután Bauer úr elrajtoltatta a mezőnyt, Nagy Koppány 1 pillanatra sem akarta elengedni Gulyást, majd 3 perccel később sikerült is megelőzni őt. Gulyás még megpróbált visszatámadni, aminek ő és Lantosi Dani itta meg a levét akik buktak ezzel 2-2 pozíciót. A mögöttük érkező Bakó-Horváth páros használta ki a Gulyás-Lantosi kettős hibáját. A kezdeti vihar után békés körözgetés következett. A csendet Virágh Laci törte meg aki kihasználva az előtte lévő Cziranku-Klenovszki páros hibáját megelőzte őket és így 9. helyről előre jött a 7. helyre. Nem kellett sokat várni a következő előzésig, amit Szegő Gábor hajtott végre. Temesvári Csabát megelőzve a 10. helyre jött fel. A leintésig pedig a sorrend nem változott, Nagy Koppány megnyerte a futamot, Bakó Zoltán lett a 2. és Horváth Norbert pedig a 3. A további sorrend: 4. Gulyás László, 5. Lantosi Dániel, 6. Lind Zsolt, 7. Virágh László, 8. Cziranku Dániel, 9. Klenovszki András, 10. Szegő Gábor, 11. Temesvári Csaba, 12. Dinya Attila és az „A” döntő 13. helyén Harsányi Zoltán ért célba. A „B” döntőben is izgalmas csatákat vívtak a pilóták, végül Kővári Viktor nyert (14), Fóth Barnabás (15) és Fülöp Péter (16) előtt. Farkas Gábor a 17. Hőgyes Attila a 18. és Talabér Attila a 19. helyen ért célba.

Nyilatkozatok

Bakó Zoltán (2. hely):

„Battaringet már nagyon vártam, hiszen normál irányba itt sikerült elsőnek felérnem a dobogó 3. fokára. Szabadedzéseken gyorsan ráéreztem a fordított irányra is, és az eredmények láttán titkon a pole-ba bizakodtam. Aztán sajnos elmaradt a pole és csak a 4. rajthelyet sikerült megszereznem a rajtrácson. Csalódott nem voltam, mert Gulyás Laci szerezte meg a pole-t és az edzések tapasztalatát levonva feltételeztem, hogy hosszútávon nem lesz elég gyors és feltartja majd az előttem lévőket. Ez így is történt, nem kellett sokat várni Koppány hosszabb egymás mellet haladás után meg előzte Lacit. Aztán Lantos Dani is Laci melléért és szorosan mögöttük én és Horváth Norbi követük őket. Majd jött egy élesebb jobbos kanyar, előttem Laci , Dani külső ívre csúszva és én meg Norbi belső íven tartva meg tudtuk előzni mindkettőjüket. Ezek után még néhány körön át Norbi ellen védekeztem, majd eltudtam szakadni tőle és igyekeztem beérni Koppányt. Végül a verseny leggyorsabb körét megfutva és a 2. helyet megszerezve értem célba.”

Horváth Norbert Hori (3. hely):

„Battaring nem lesz a kedvenc pályám, és a Battaring sem szeret engem! Vagy a bordám vagy a csuklóm bánja a hétvégét! A kettes kat. „szokásosan” gyengére sikerült, a hármasba maradt minden bajnoki reményem! Nem vagyok elégedett az ajándékba kapott 3. Hellyel! Szerencsésen jöttem ki egy előttem zajló csatázásból, és ennyi izgalom volt számomra. Bakó Zoli szépen apránkènt hagyott ott engem, mögöttem messze voltak, szóval séta kocsikáztam végig. Gratulálok Koppánynak az újabb győzelméhez, és Zolinak a 2. helyének! 24 pont hátrányom van 3 futamra! Nagyon nehéz dolgom van, hiszen mind Koppány mind pedig Virágh Laci nem fog 2-3 futamot elszúrni! Csak a csoda segíthet, de a végsőkig küzdök!”


 

IV.kategória

negyesA „nehéz” fiúknál Kosztolányi Ádám kaparintotta meg magának az 1. helyet. Mögötte 1 századdal Neudert Károly végzett. A 2. sorból pedig Virágh László és Nagy Koppány várhatták a rajt jelet. A rajt után alig pár körrel Lind próbálta Murvait megelőzni, amiből végül vesztesen került ki és hátracsúszott az utolsó helyre. Nem csak ő volt áldozata a célegyenes végi tömörülésnek hanem Schmickl András is, aki az utolsó előtti helyre csúszott hátra. Egészen fél távig tudta tartani az 1. helyet Kosztolányi Ádám akin végül áttudta rágni magát Neudert Károly. Ami pedig utána mögötte történt az egészen látványos volt. A hídra felfelé Kassay Rozvadszky mellett, Géczi Murva mellett egymásról centikre gokartozva jöttek lefelé a hídról. Őket szintén centikre követte a Farkas-Kővári kettős is. 1 kör elteltével már Virágh László is megelőzte Kosztolányi Ádámot. Ismételten 1 kör elteltével Lind előzte Farkast, akit még nevető harmadik ként Kővári is megelőzött. Nagy Koppánynak is sikerült megelőznie Kosztolányit, aki az élről szépen lassan visszacsúszott a 4. helyig. Pár perccel a vége előtt az élen is változás történt, Neudert Károlyt előzte meg Virágh Laci. Az utolsó körben végül Nagy Koppány megtudta előzni Neudert Károlyt. Végül Virágh Laci megnyerte a versenyt, őt követte Nagy Koppány a 2. helyen. Neudert Karcsinak aki vezette is a futamot megkellett elégednie a 3. hellyel. A további sorrend: 4. Kosztolányi Ádám, 5. Kassay Sándor, 6. Rozvadszky Csaba, 7. Murvai Tamás, 8. Géczi Márton, 9. Lind Zsolt, 10. Farkas Gábor, 11. Kővári Viktor és a 12. helyen Schmickl András ért célba. A verseny leggyorsabb körét a győztes Virágh László futotta meg, ideje: 28,066.


 

Ismételten nem szenvedtünk hiányt előzésekben és csatákban a Battaringen. Lassan a végéhez érünk ennek a szezonnak is de van még hátra 3 futam. A 10. fordulónak a Hungaroringi gokart pálya ad otthon, ezúttal visszafelé. Kérünk minden kedves versenyezni vágyót, hogyha biztosan tudja, hogy részt vesz a futamokon, akkor minél előbb adja le nevezését az info@amatorgokart.hu címen, ezzel is megkönnyítve a Szervezők munkáját! A nevezésnél mindösszesen az induló nevét és a választott kategóriát/kategóriákat kell megadni.

Szerző: Rátkai János